Utworzenie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorców w Kłodzku, Ziębicach i Ząbkowicach Śląskich
- Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
- Oś Priorytetowa: 1 Przedsiębiorstwa i innowacje
- Działanie: 1.3 Rozwój przedsiębiorczości
- Poddziałanie: 1.3.1 Rozwój przedsiębiorczości – konkurs horyzontalny
- Numer Projektu: RPDS.01.03.01-IP.01-02-418/21
- Całkowita wartość Projektu: 22 291 164,44 zł
- Kwota dofinansowania: 13 954 874,49
Partner Wiodący: Gmina Miejska Kłodzko
Partnerzy Projektu: Gmina Ząbkowice Śląskie, Gmina Ziębice
Projekt polega na utworzeniu infrastruktury dla przedsiębiorców w Gminie Miejskiej Kłodzko – Inkubatora Przedsiębiorczości
Obiekt pełnił będzie funkcje centrum powstawania i rozwoju MŚP na terenie gminy.
Projekt zakłada też zakup wyposażenia do prowadzenia działalności gospodarczej przez MŚP. W ramach kosztów przewidziano m.in. nadzory, promocję projektu i zarządzanie projektem.
Wnioskodawcą - Liderem koordynującym projekt oraz zapewniającym jego spójność jest Gmina Miejska Kłodzko.
Cel główny projektu zakłada zapewnienie lepszych warunków dla rozwoju MŚP na terenie gminy - pobudzanie i promowanie lokalnej przedsiębiorczości, kreowanie i zapewnienie warunków do powstawania i rozwoju mikro, małych i średnich firm, w szczególności działających w branżach wskazanych w RSI.
Odbiorcami usług Inkubatora Przedsiębiorczości będą przedsiębiorcy z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, prowadzący swoją działalność gospodarczą na terenie gminy, którzy będą zainteresowani zlokalizowaniem swojej działalności w tworzonej infrastrukturze.
Wytworzona w ramach projektu infrastruktura będzie udostępniana zainteresowanym użytkownikom - odbiorcom w oparciu o otwarte, przejrzyste i niedyskryminujące zasady.